dilluns, 20 d’octubre del 2008

Jugamons... camaleons!

Ei colla!


De qui color us vestirieu... si anessiu a caçar ànecs a un arrossar del Delta de l'Ebre?


Haurieu de fer com els camaleons que canvien el color de la pell per camuflar-se i que no els vegin... Són increïbles: si estan sobre una fulla verda, adopten el color verd; si estan sobre un tronc o una branca marró, es tornen marrons!


Això ho sap fer molt bé en Francesc perquè caça amb el seu pare. En el capítol d'aquesta setmana us explicarà com ho fa i podreu veure com és un matí de cacera. També ens ensenyarà com es cultiva l'arròs i com condueix un carro amb el seu amic Lucero (el seu burro!)


Us recomanem que no us perdeu les aventures de la colla al Delta de l'Ebre!


Divendres 24 a les 17:55h al K3... arriba "EN FRANCESC I EL JOC DEL CAMUFLATGE!"






Que sabeu qui són?
És difícil d'encertar perquè estan triant roba i perruques per camuflar-se! Com que ens va enganxar la pluja... ens vam refugiar al pavelló esportiu de Sant Jaume d'Enveja. Qualsevol lloc és bo per jugar amb els amics!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

no vol perdeu akest capitol k sero mol xulo (bonik)!! jo soc el protagoniste i us ensenyare tot es que faig jo amb els meus animals i quan vaig d caçera... Petons a totsi totes!!

Anònim ha dit...

hola!sóc la Carla,jo també hi vaig sorti en aquest capitol del Delta, la veritat es que m'ho vaig passar molt bé!
es molt divertit poder jugar i conèixer gent d'arreu del món!
un peto per a tots i totes les del programa!

Emma ha dit...

Demà és el gran dia!! Espero que el capitol us agradi! I a veure si us passeu per la Festa dels Súpers.. encara que us quedi una mica amunt... Petons!!